måndag 10 januari 2011

Tillbaka till verkligheten

"Each day, in some way, be your own best friend"
Idag var det dax att komma tillbaka till vardagen. Jag gjorde min vanliga städning om söndagnatten ~ gick upp klockan 03 som jag brukar på måndagmorgonen ~ och sen när jag kom hem, var det ut med hästarna i hagen, in i duschen, väcka make och barn, klä på sig själv och barnen och sen få iväg Jonas och barnen till skolan och dagis. Jonas jobbade hemifrån idag eftersom han inte kände sig riktigt 100 och jag drog till jobb tjugo i 8 som jag brukar.
Mitt härliga jobb! Vad jag har längtat tillbaka dit!
Idag har vi haft möte hela dagen så Jonas hämtade barnen vid skolan. Jag handlade efter jobb och skyndade mig hem för att laga mat. Idag blev det "egna" hamburgare. Nu sitter Felix och kämpar med sin läsläxa.
Både jag och Jonas har sovit dåligt inatt och alldeles för få timmar, så ikväll blir det attacksova tidigt ~ ialla fall för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar